poniedziałek, 10 września 2012

OGŁOSZENIE

             Przepraszam za tak długą nieobecność na blogu, ale była ona spowodowana najpierw wakacjami, które spędziłam na wielu wyjazdach, pozbawiona laptopa i internetu, a później problemami z notebookiem ( wysiadł ze starości), przez co straciłam 5 rozdziałów Niewidzialnych. Teraz muszę wszystko napisać od początku. Jedyne o co chciałabym prosić Was to cierpliwość. Będę na bieżąco informowała was o postępach w pisaniu rozdziału i o czasie publikacji w nowej ramce AKTUALNOŚCI na prawym pasku bloga. Niestety miesiąc wrzesień jest dla mnie ciężkim miesiącem, ponieważ w tym roku rozpoczęłam klasę IV maturalną w technikum. Muszę wybrać kierunek studiów, przedmioty maturalne i temat prezentacji, dodatkowo przygotowania do egzaminu zawodowego i przedmioty podstawowe na których nauczyciele w jedną godzinę próbują nadrobić 4 lata ( czyli sporo nauki w domu). Dlatego w tym roku nie będę miała zbyt dużo czasu na pisanie, mogę na nie wygospodarować zaledwie 15 min parę razy w tygodniu, ale nie martwcie się 20 rozdział jest już w połowie napisany i jestem przekonana, że do przyszłego poniedziałku się pojawi.
Przepraszam za nieobecność na waszych blogach, staram się wszystko pomału nadrabiać.
      
          Pytanie teraz do was. Chcecie mieć krótsze rozdziały, a częstsze np( z perspektywy jednego, góra dwóch bohaterów na ok 3 strony w Wordzie), czy dłuższe ( powyżej 5 stron w Wordzie, czyli takie jak do tej pory), a tym samym rzadziej publikowane. Proszę was o odpowiedzi w komentarzach, lub udział w ankiecie.

                                                                                
Przepraszam za brak dyscypliny w prowadzeniu tego bloga i dziękuję za waszą cierpliwość.
                                                                                  

5 komentarzy:

  1. Ja wolę krótsze, ale częstsze :)
    Ale to tylko moje zdanie!!
    Hmmm... No to czekam na ten rozdział 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj znowu napisałam parę zdań więc myślę, że w terminie pojawi się coś nowego ;) Jestem tylko wkurzona na mojego starego notebooka za to, ze wysiadł i przez to straciłam pięć nowiutkich rozdziałów, które były napisane już w lipcu specjalnie po to aby uniknąć takich problemowych sytuacji z publikacjami ;( No cóż technologia czasami nas zawodzi ;(

      Usuń
  2. Ja też wole krótsze a częściej :). No niestety czasami tak bywa że coś się zepsuje, ale dasz radę ;) Czekam na tą 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam, że krótsze rozdziały będą lepsze. Jak to mówią: "Mniej, ale częściej" :) Trzymam kciuki.
    Jestem w tej samej sytuacji, co Ty. Ach, ta matura i przede wszystkim egzamin zawodowy... Ale bądźmy dobrej myśli...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem za krótszymi opowiadaniami. :)

    OdpowiedzUsuń